Πολιτική Αλλαγών - Επιστροφών - Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Στα vassis-stores.gr έχουμε σαν στόχο μας να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.
Στην περίπτωση που δεν έμεινες ικανοποιημένη/ος με το προϊόν/τα που παρέλαβες μπορείς να προχωρήσεις σε αντικατάσταση του ή να πάρεις τα χρήματα σου πίσω. Το παραπάνω ισχύει για παραγγελίες και προϊόντα που συμμορφώνονται με τους παρακάτω όρους:
Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής τους και μόνο προσκομίζοντας την απόδειξη αγοράς ή την κάρτα αλλαγής. Απόδειξη της ημερομηνίας παραλαβής αποτελεί η σφραγίδα του courier, η έντυπη ή ηλεκτρονική υπογραφή σας.
Το προϊόν/τα θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, ίδια με αυτή της αρχικής, να μην έχει φορεθεί, να φέρει όλα τα ταμπελάκια, χωρίς φθορές, λεκέδες ή αλλοιώσεις..
Επίσης, Τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να αποσταλούν στην συσκευασία στην οποία παραδόθηκαν από τα vassis-stores.gr.
Το προϊόν θα πρέπει να έχει αγοραστεί από το vassis-stores.gr
Επιστροφές σε εσώρουχα, μαγιό και κάλτσες δεν γίνονται δεκτές γι’ αυτό φροντίστε να γνωρίζετε ακριβώς το μέγεθος του προϊόντος που θα παραγγείλετε.
Τα παπούτσια πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρό πάτωμα ή χαλί, καθώς για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει η σόλα να μην είναι λερωμένη. Η συσκευασία των παπουτσιών θα πρέπει επίσης να προστατεύεται επαρκώς κατά την επιστροφή, ώστε να μην υποστεί καμία φθορά, διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος.
Σε κάθε περίπτωση τα vassis-stores.gr δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα, μέχρι να ολοκληρωθεί η επιστροφή τους στο φυσικό κατάστημα.
Όλες οι αλλαγές γίνονται με βάση την τιμή αγοράς. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις αλλαγής σε χρώμα ή/και μέγεθος στον ίδιο κωδικό προϊόντος. Το ίδιο ισχύει και στις περιπτώσεις που η αγορά γίνεται με την χρήση προωθητικού κουπονιού ή μετά την εφαρμογή έκπτωσης.
Οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην τιμή αγοράς του προϊόντος. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέξατε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέψατε, η διαφορά που προκύπτει πιστώνεται στην καρτέλα σας και αφαιρείται από το ποσό της επόμενης αγοράς σας. Στην περίπτωση αυτή δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων.
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων μέσω τραπέζης εξωτερικού, τα έξοδα προμήθειας τραπέζης, βαρύνουν τον πελάτη.Στην περίπτωση επιστροφής περισσότερων από 1 προϊόντα που αφορούν την ίδια παραγγελία θα πρέπει να σταλούν όλα μαζί και ταυτόχρονα.
Αλλαγή / Επιστροφή Προϊόντων
Για την αλλαγή/επιστροφή προϊόντων ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:
Επιστροφές από Ελλάδα
1. Συμπλήρωσε τα στοιχεία της αρχικής σου παραγγελίας στο έντυπο επιστροφής , καθώς και τους κωδικούς των προϊόντων που μας επιστρέφεις. Θα μας βοηθήσεις να γίνουμε καλύτεροι αν συμπληρώσεις τον λόγο που επιστρέφεις το/τα προϊόν/τα.
2. Στην περίπτωση της Αλλαγής - Συμπληρώστε τους κωδικούς των νέων προϊόντων που θέλεις να παραλάβεις & κάλεσε μας στο 210 55 46 078 για να κάνουμε την δέσμευση τους. Η πρώτη επιστροφή προϊόντος που αφορά αλλαγή ή αντικατάσταση, είναι ΔΩΡΕΑΝ. Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να αποστείλετε το δέμα σας, με χρέωση παραλήπτη. Όταν επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν, για να το αντικαταστήσετε με αυτό που επιστρέψατε, θα χρεωθείτε τα έξοδα παράδοσής του. Βασική προϋπόθεση είναι ότι η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει ΜΟΝΟΝ με τις συνεργαζόμενες εταιρείες ταχυμεταφοράς, Elta Courier και Γενική Ταχυδρομική. Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με εταιρία που δεν συνεργαζόμαστε θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής.
Επιστροφές από το Εξωτερικό
Η επιστροφή των προϊόντων από χώρες του εξωτερικού γίνονται με χρέωση του πελάτη και μόνο με την χρήση ανιχνεύσιμης υπηρεσίας μεταφοράς (courier).
Η δωρεάν επιστροφή δεν ισχύει για τις αλλαγές παραγγελιών εκτός Ελλάδος. Στην περίπτωση αυτή το κόστος των μεταφορικών βαρύνει τον πελάτη.
Αφού συμπληρώσεις το έντυπο επιστροφής, απλά συσκεύασε το προϊόν όπως το παρέλαβες και στειλ’ το πίσω σε εμάς. Τα στοιχεία επιστροφής μπορείς να τα βρεις πάνω στο έντυπο επιστροφής.
Μόλις λάβουμε την επιστροφή σου μέσα στις επόμενες εργάσιμες ημέρες πραγματοποιείται η επιστροφή χρημάτων σου.
Αν επιθυμείς να αλλάξεις/αντικαταστήσεις ένα προϊόν που αγόρασες θα πρέπει να πραγματοποιήσεις νέα παραγγελία και να μας επιστρέψεις αυτό που δεν θες να κρατήσεις.
Σημαντικά:
Όλες οι επιστροφές θα γίνονται στην διεύθυνση: vassis-stores.gr, Ηρώων Πολυτεχνείου 32 Ελευσίνα Αττικής, Ελλάδα.
Οι αλλαγές/επιστροφές που δεν γίνονται με βάση την διαδικασία που αναφέρεται παραπάνω θα επιβαρύνονται με τα εκάστοτε μεταφορικά έξοδα.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
3 απλά βήματα!
1.Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση info@vassis-stores.gr., γράφοντας το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό της παραγγελίας και αιτιολόγηση για την επιθυμία σας να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε το προϊόν. Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε στα ακόλουθα τηλέφωνα επικοινωνίας: 210 5546078 - 210 5560286.
2.Αποστείλετε το δέμα σας ΔΩΡΕΑΝ (μόνο για την Ελλάδα). Παραδώστε το δέμα στην συνεργαζόμενη εταιρεία Courier με χρέωση παραλήπτη στην διεύθυνση:
vassis-stores.gr
Ηρώων Πολυτεχνείου 32
Τ.Κ. 19200
ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
3.Ενημερώστε την συνεργαζόμενη εταιρεία Courier για τον χρόνο παραλαβής της επιστροφής.
Διαδικασία Επιστροφής Προϊόντων σε Κατάστημα vassis-stores.gr
Μπορείς να κάνεις την αλλαγή σου σε οποιοδήποτε κατάστημα vassis-stores.gr αρκεί να πληρούνται οι όροι που αναφέρονται παραπάνω.
Μπορείς να δεις τις διευθύνσεις των καταστημάτων εδώ.
Περιπτώσεις Ελαττωματικών ή Λάθος Προϊόντων
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με ένα ίδιο προϊόν (βάσει διαθεσιμότητας) ή θα επιστρέφεται στον πελάτη η αξία του προϊόντος αυτού. Στην ατυχή περίπτωση που παρέλαβες λάθος ή ελαττωματικό προϊόν επικοινώνησε μαζί μας στο info@vassis-stores.gr ή στα τηλέφωνα 2105546078 και 2105560286
Τα έξοδα αποστολής στην περίπτωση του λάθος ή ελαττωματικού προϊόντος, επιβαρύνουν τα vassis-stores.gr.
Στην περίπτωση που παραλάβουμε προϊόν το οποίο δεν είναι ελαττωματικό, τότε ο πελάτης θα επιβαρύνεται με τυχόν έξοδα αποστολής αν υπάρχουν.
Για την αλλαγή σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail:
info@vassis-stores.gr. ή στα τηλέφωνα: 2105546078 και 2105560286 εξηγώντας τον λόγο της επιστροφής ή της αντικατάστασης του προϊόντος.
Για την αντικατάσταση θα πρέπει να συμπληρωθεί η συνοδευτική φόρμα που έχετε παραλάβει με το προϊόν. Εάν δεν την έχετε, πατήστε εδώ για να την αποκτήσετε.
Απαραίτητο συνοδευτικό για την αλλαγή του προϊόντος είναι η αρχική απόδειξη. Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής προϊόντων που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο, τα είδη θα πρέπει να συνοδεύονται από Δελτίο Αποστολής, με τα στοιχεία που εκδόθηκε το αρχικό τιμολόγιο. Μόλις παραλάβουμε το δέμα ελέγχουμε την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε. Σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμο επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.
Η αλλαγή/επιστροφή της ίδιας παραγγελίας για δεύτερη συνεχόμενη φορά, επιβαρύνει οικονομικά τον πελάτη με τα μεταφορικά έξοδα.
Οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέξατε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέψατε, η διαφορά που προκύπτει πιστώνεται στην καρτέλα σας και αφαιρείται από το ποσό της επόμενης αγοράς σας. Στην περίπτωση αυτή δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων.
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων μέσω τραπέζης εξωτερικού, τα έξοδα προμήθειας τραπέζης, βαρύνουν τον πελάτη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Αν ο καταναλωτής επιθυμεί επιστροφή χρημάτων και ακύρωση της αγοράς για οποιονδήποτε λόγο, τα χρήματά αυτά θα επιστραφούν από τα vassis-stores.gr εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης.
Καθυστέρηση επιστροφής χρημάτων είναι δυνατή, εφόσον ο καταναλωτής δεν στείλει στον προβλεπόμενο χρόνο τα προϊόντα ή την απόδειξη για την επιστροφή τους.
Στην περίπτωση της Επιστροφής Χρημάτων – Σε περίπτωση που η πληρωμή της παραγγελίας έγινε με αντικαταβολή ή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, συμπλήρωσε τον αριθμό IBAN, τον αριθμό λογαριασμού & το ονοματεπώνυμο δικαιούχου της τράπεζας που θέλεις να γίνει η επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, τα έξοδα αντικαταβολής και επιστροφής της αρχικής παραγγελίας επιβαρύνουν τον πελάτη και δεν επιστρέφονται.
Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων μέσω τραπέζης εξωτερικού, τα έξοδα προμήθειας τραπέζης, βαρύνουν τον πελάτη.
ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Επικοινωνήστε με την Τράπεζα σας, διότι συχνά μεσολαβεί ένα διάστημα για την επεξεργασία των πληροφοριών και την εμφάνιση του ποσού στον λογαριασμό.