Αγόρασε τώρα, πλήρωσε σε 3 άτοκες δόσεις με Klarna! Klarna Payment Badge
Το Καλάθι μου
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!

Πολιτική Αλλαγών - Επιστροφών - Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Στα eponymarouxa.gr έχουμε σαν στόχο μας να μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από τις αγορές σας και τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Αν για κάποιο λόγο επιθυμείτε να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε, λόγω ελαττωματικής κατασκευής ή αναντιστοιχίας με το περιεχόμενο της παραγγελίας σας, έχετε το δικαίωμα να το αντικαταστήσετε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν της επιλογής σας!


Για όλες τις επιστροφές προϊόντων ισχύουν τα εξής:

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν ή τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης ή του τιμολογίου, ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης. Επίσης, στο ίδιο χρονικό διάστημα των 14 εργάσιμων ημερών, μπορείτε να το αντικαταστήσετε, εφόσον κάποιο προϊόν είναι ελαττωματικό, ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά του e-shop.

Εάν η επιστροφή του προϊόντος δεν πραγματοποιηθεί εντός 14 εργάσιμων ημερών, τότε τα vassis-stores.gr έχουν το δικαίωμα να μην αποδεχθούν την όποια επιστροφή για αντικατάσταση ή ακύρωση της συναλλαγής.


Για τις αλλαγές προϊόντων, ισχύουν τα εξής:

Η πρώτη επιστροφή προϊόντος που αφορά αλλαγή ή αντικατάσταση, είναι ΔΩΡΕΑΝ.  Σε αυτή την περίπτωση,  μπορείτε να αποστείλετε το δέμα σας, με χρέωση παραλήπτη. Όταν επιλέξετε κάποιο άλλο προϊόν, για να το αντικαταστήσετε με αυτό που επιστρέψατε, θα χρεωθείτε τα έξοδα παράδοσής του. Βασική προϋπόθεση είναι ότι η επιστροφή του προϊόντος θα γίνει  ΜΟΝΟΝ με τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφοράς, Elta Courier και Γενική Ταχυδρομική. Εάν επιλέξετε να επιστρέψετε το προϊόν με εταιρία που δεν συνεργαζόμαστε θα επιβαρυνθείτε τα έξοδα αποστολής.

Η δωρεάν επιστροφή δεν ισχύει για τις αλλαγές παραγγελιών εκτός Ελλάδος. Στην περίπτωση αυτή το κόστος των μεταφορικών βαρύνει τον πελάτη.

Για την αλλαγή σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο e-mail:

info@vassis-stores.gr. ή στα τηλέφωνα: 2105546078 και 2105560286 εξηγώντας τον λόγο της επιστροφής ή της αντικατάστασης του προϊόντος.

Για την αντικατάσταση θα πρέπει να συμπληρωθεί η συνοδευτική φόρμα που έχετε παραλάβει με το προϊόν. Εάν δεν την έχετε, πατήστε 

εδώ για να την αποκτήσετε.

Απαραίτητο συνοδευτικό για την αλλαγή του προϊόντος είναι η αρχική απόδειξη. Σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής προϊόντων που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο, τα είδη θα πρέπει να συνοδεύονται από Δελτίο Αποστολής, με τα στοιχεία που εκδόθηκε το αρχικό τιμολόγιο. Μόλις παραλάβουμε το δέμα ελέγχουμε την διαθεσιμότητα των προϊόντων. Εφόσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, το αντικαθιστούμε. Σε περίπτωση που δεν είναι διαθέσιμο επικοινωνούμε άμεσα μαζί σας για την αντικατάσταση της παραγγελίας σας.

Η αλλαγή/επιστροφή της ίδιας παραγγελίας για δεύτερη συνεχόμενη φορά, επιβαρύνει οικονομικά τον πελάτη με τα μεταφορικά έξοδα.

Οι αλλαγές γίνονται πάντοτε στην τρέχουσα τιμή του προϊόντος. Σε περίπτωση που το νέο προϊόν που επιλέξατε έχει χαμηλότερη τιμή από αυτό που επιστρέψατε, η διαφορά που προκύπτει πιστώνεται στην καρτέλα σας και αφαιρείται από το ποσό της επόμενης αγοράς σας. Στην περίπτωση αυτή δεν προβλέπεται επιστροφή χρήμάτων.

Στην περίπτωση επιστροφής προϊόντος που συνοδεύεται από επιστροφή χρημάτων, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα μεταφορικά έξοδα, τόσο της αποστολής του προϊόντος, (εφόσον η αξία του προϋπέθετε "αποστολή δωρεάν"), όσο και της επιστροφής του.

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων μέσω τραπέζης εξωτερικού, τα έξοδα προμήθειας τραπέζης, βαρύνουν τον πελάτη.


ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

  1. Τα επιστρεφόμενα ρούχα πρέπει να είναι στην κατάσταση που απεστάλησαν από τα eponymarouxa.gr. Εάν παρατηρήσετε κατά την παράδοση, αλλοιωμένη, σκισμένη συσκευασία ή οποιαδήποτε φθορά προϊόντος, παρακαλούμε ενημερώστε τα vassis-stores.gr. και μην παραλάβετε το προϊόν.
  2. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση, πλήρη, χωρίς φθορές και ίχνη χρήσης, μαζί με τα καρτελάκια και τις ετικέτες τους.
  3. Επίσης, Τα επιστρεφόμενα  προϊόντα θα πρέπει να αποσταλούν στην συσκευασία στην οποία παραδόθηκαν από τα vassis-stores.gr.
  4. Εάν το προϊόν της επιστροφής δεν συμφωνεί με τα ανωτέρω, τα eponymarouxa.gr διατηρούν το δικαίωμα να μην δεχθούν την επιστροφή και να επιστρέψουν το προϊόν  στον αρχικό παραλήπτη.
  5. Επιστροφές σε εσώρουχα, μαγιώ και κάλτσες δεν γίνονται δεκτές γι’ αυτό φροντίστε να γνωρίζετε ακριβώς το μέγεθος του προϊόντος που θα παραγγείλετε.
  6. Τα παπούτσια πρέπει να δοκιμάζονται σε καθαρό πάτωμα ή χαλί, καθώς για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει η σόλα να μην είναι λερωμένη. Η συσκευασία των παπουτσιών θα πρέπει επίσης να προστατεύεται επαρκώς κατά την επιστροφή, ώστε να μην υποστεί καμία φθορά, διότι θεωρείται μέρος του προϊόντος.
  7. Σε κάθε περίπτωση τα eponymarouxa.gr δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη για τα επιστρεφόμενα προϊόντα, μέχρι να ολοκληρωθεί η επιστροφή τους στο φυσικό κατάστημα.


ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Αν ο καταναλωτής επιθυμεί επιστροφή χρημάτων και ακύρωση της αγοράς για οποιονδήποτε λόγο, τα χρήματά αυτά θα επιστραφούν από τα vassis-stores.gr εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Καθυστέρηση επιστροφής χρημάτων είναι δυνατή, εφόσον ο καταναλωτής δεν στείλει στον προβλεπόμενο χρόνο τα προϊόντα ή την απόδειξη για την επιστροφή τους.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ 

3 απλά βήματα!

  1. Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στην διεύθυνση  info@vassis-stores.gr., γράφοντας το ονοματεπώνυμό σας, τον αριθμό της παραγγελίας και αιτιολόγηση για την επιθυμία σας να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε το προϊόν. Εναλλακτικά μπορείτε να μας καλέσετε στα ακόλουθα τηλέφωνα επικοινωνίας:  210 5546078 - 210 5560286.
  2. Αποστείλετε το δέμα σας ΔΩΡΕΑΝ (μόνο για την Ελλάδα). Παραδώστε το δέμα στην συνεργαζόμενη εταιρεία Courier με χρέωση παραλήπτη στην διεύθυνση:
    vassis-stores.gr
    Ηρώων Πολυτεχνείου 32
    Τ.Κ. 19200
    ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
  3. Ενημερώστε την συνεργαζόμενη εταιρεία Courier  για τον χρόνο παραλαβής της επιστροφής.

(Υπενθυμίζουμε ότι στα eponymarouxa.gr, o χρόνος επιστροφής του προϊόντος είναι οι 14 ημερολογιακές ημέρες)


ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Επικοινωνήστε με την Τράπεζα σας, διότι συχνά μεσολαβεί ένα διάστημα για την επεξεργασία των πληροφοριών και την εμφάνιση του ποσού στον λογαριασμό.